• ۱۳۹۸ يکشنبه ۳ شهريور
  • اِلأَحَّد ٢٣ ذو الحجه ١٤٤۰
  • Sunday, August 25, 2019
کلیدواژه: 43730
تاریخ انتشار:۱۳۹۶ سه شنبه ۲۰ تير، ساعت 11:29
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۶/۱۲/۱۶

رسیدگی به شکایات

بیمار محور اصلی ارائه خدمات در مراکز درمانی می باشد و احترام متقابل بیمار و کارکنان ما را در ارائه مطلوب خدمات یاری خواهد کرد. در راستای ارزش گذاری به حقوق بیماران عزیز،خواهشمنداست در صورت مواجهه با هرگونه خدمات نا مناسب درمانی ،خطا و یا رفتار ناپسند از سوی کارکنان بیمارستان، به روشهای زیر شکایت خود را اعلام فرمائید تا در سریعترین زمان ممکن اقدام لازم بعمل آید.

                            

نحوه اعلام شکایات

1-شکایات شفاهی : مراجعه به بخش/واحد مربوطه و مطرح نمودن شکایت با مسئول بخش بصورت شفاهی.

2-شکایات تلفنی : تماس با شماره تلفن09173717968 در ساعات اداری و مطرح نمودن شکایت با مسئول رسیدگی به شکایات.

3-شکایات مکتوب : مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات و تکمیل فرم رسیدگی به شکایات و دریافت رسید شکایت خود.

در ارائه ی شکایات خود ،لطفا به نکات زیر توجه فرمائید :

1.نظرات و شکایات خود را حتی الامکان کوتاه و روشن بیان نمائید.

2.چنانچه از فرد خاصی شکایت دارید نام و مشخصات وی را ذکر نمائید.

3.شماره تماس خود را جهت اعلام نتیجه نهایی قید نمائید.

مسئول واحد رسیدگی به شکایات :خانم مینا نجف زاده

آدرس : طبقه همکف روبرویه بوفه بیمارستان

تلفن تماس :07733445830-09173717968

 

 

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 0
captcha