• ۱۳۹۸ دوشنبه ۱ مهر
  • اِلأِثنين ٢٣ محرم ١٤٤١
  • Monday, September 23, 2019
کلیدواژه: 43730
تاریخ انتشار:۱۳۹۶ سه شنبه ۲۰ تير، ساعت 11:29
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۶/۱۲/۱۶

رسیدگی به شکایات

بیمار محور اصلی ارائه خدمات در مراکز درمانی می باشد و احترام متقابل بیمار و کارکنان ما را در ارائه مطلوب خدمات یاری خواهد کرد. در راستای ارزش گذاری به حقوق بیماران عزیز،خواهشمنداست در صورت مواجهه با هرگونه خدمات نا مناسب درمانی ،خطا و یا رفتار ناپسند از سوی کارکنان بیمارستان، به روشهای زیر شکایت خود را اعلام فرمائید تا در سریعترین زمان ممکن اقدام لازم بعمل آید.

                            

نحوه اعلام شکایات

1-شکایات شفاهی : مراجعه به بخش/واحد مربوطه و مطرح نمودن شکایت با مسئول بخش بصورت شفاهی.

2-شکایات تلفنی : تماس با شماره تلفن09173717968 در ساعات اداری و مطرح نمودن شکایت با مسئول رسیدگی به شکایات.

3-شکایات مکتوب : مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات و تکمیل فرم رسیدگی به شکایات و دریافت رسید شکایت خود.

در ارائه ی شکایات خود ،لطفا به نکات زیر توجه فرمائید :

1.نظرات و شکایات خود را حتی الامکان کوتاه و روشن بیان نمائید.

2.چنانچه از فرد خاصی شکایت دارید نام و مشخصات وی را ذکر نمائید.

3.شماره تماس خود را جهت اعلام نتیجه نهایی قید نمائید.

مسئول واحد رسیدگی به شکایات :خانم مینا نجف زاده

آدرس : طبقه همکف روبرویه بوفه بیمارستان

تلفن تماس :07733445830-09173717968

 

 

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 5
ناشناس
1398/1/24 - 07:54
سلام صد بار خواستم اینترنتی نوبت بگیرم ولی سایت بالا نمیاد حضوری هم قبول نمی کنید تلفنی هم همش مشغول پس باید چکار کرد
rateup 0
ratedown 0
ناشناس
1397/6/24 - 12:24
باسلام ادب احترام ازمسعولان تامین اجتماعی خواهشمندیم خدمات دهی درمانگاه مبعث بوشهربیشترکنند مشکل بزرگ سیستم نوبت دهی است تلفنی که متاسفانه ئازسیستم خارج میکنندشیفت عصرپزشک کم دارندکارکنان برخوردتندزننده میکنندلطفارسیدگی کنیدمدیریت ضعیف است
rateup 0
ratedown 0
محمد
1396/8/1 - 08:31
با سلام و خسته نباشید. و سپاس از همه زحمات شما پرسنل سلمان فارسی بوشهر. دو مشکل بزرگ در بخش های بیمارستان وجود دارد که خیلی آزار دهنده می باشد. ۱- وجود نیروی خدمات مرد در بخش زنان ک واقعا باعث بی حرمتی به زنان و همراهان خواهد شد و شده چون آشنایان خیلی شکایت می کردند. ۲- نبودن دوربین در خود بخش ها برای نظارت بر کار و رفتار اخلاقی پرسنل چه با بیمار و چه در نحوه برخود با همکاران مرد و زن باهم که مخصوصا در شیفت های خلوت و شب مشکل اخلاقی دارند. و با چشم خودم و تعریف مکرر دیگران مشاهده شده است. با سپاس
rateup 0
ratedown 0
بیمار
1396/6/28 - 11:00
چرا نوبت چشم پزشک دکتر منشئی در همان ثانیه ابتدایی پر اعلام میشه چرا کسی جوابگو نیست.
rateup 0
ratedown 0
بیمار
1396/6/28 - 10:58
با سلام. چرا نوبت بعضی پزشکان در ثانیه ابتدای باز شدن سیستم نوبتدهی پر است برای مثال چشم پزشک دکتر منشئی در همان ابتدا سقف نوبت پر است اعلام می شود لطفا رسیدگی شود.
rateup 0
ratedown 0
captcha